הסרת שיער בלייזר לגברים

גבר! מעוניין בהסרת שיער?

תפסיק להסתתר מאחורי השערות שלך… כמה פעמים הסתכלת במראה ודמיינת איך תוכל להיראות בלי השיער?? מהיום אתה יכול להפסיק לדמיין, לבוא ולבדוק אם גם אתה מתאים לטיפולי הסרת שיער בלייזר לגברים. הטיפול הינו אישי ונעשה על ידי צוות מטפלות בעלות ניסיון רב שנים בתחום הסרת השיער.

אילנית כהן מזמינה אותך לטיפולי הסרת שיער כדי שגם אתה תוכל להיפטר מהשיער המיותר!

שי גולד, 21 מרמת גן, מטופל שנתיים באילנית כהן.

טיפולי הסרת שיער בלייזר לגברים.

שי מספר על החוויה במרכז:

מעוניין גם אתה?

התקשר אלינו לטל': 072-3954752 או לחץ כאן, מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם.

קצת על הטיפול…

בטרם נתחיל בטיפול ראשון, נזמין אותך אלינו לפגישת ייעוץ קצרה בה נאבחן את גוון העור ונבצע טסט על איזור חלקי בלבד על מנת שנוכל לוודא שהינך מתאים לטיפול (חשוב לציין כי לא כל סוג עור מתאים לטיפולי הסרת שיער).

אם הינך מתאים לטיפול נבחן את העוצמה, הרגישויות ו/או אלרגיות לקבלת התוצאה האפקטיבית ביותר עבורך.

צוות המטפלות מיומן ומוכשר לטיפול בגברים ומחויב לתוצאות אפקטיביות, בעל תודעת שירות גבוהה ומספק פתרון מדויק לכל גוון עור לגברים מעל גיל 18, אך לא מטפל בשערות לבנות (בשביל זה יש לנו אפילציה…).

באילו איזורים ניתן להסיר שיער לגברים?

אנו מבצעים הסרת שיער בלייזר לגברים באיזורים: בית שחי, ישבן, ידיים, רגליים, בטן , חזה , גב , כתפיים, פנים, צוואר ועורף.

תוכנית הטיפולים

אורך כל טיפול נקבע בהתאם לאזור המטופל, לדוגמא:

חזה + בטן – 45 דקות

גב + כתפיים – 45 דקות

רגליים – 40 דקות

ידיים – 30 דקות

מספר הטיפולים הנדרש הינו אינדיבידואלי ויקבע בפגישת הייעוץ.

למה דווקא אצל אילנית כהן?

30 שנה של טיפולים, צוות מקצועי (שעובר הכשרות מדי תקופה), אלפי לקוחות מרוצים ואצבע על הדופק באשר לחידושים הטכנולוגים מאפשרים לנו במרכז לטיפולי פנים וגוף של אילנית כהן לתת את הטיפול המתאים בשבילך.

המרכז לטיפולי פנים וגוף של אילנית כהן נעזר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם בתחום האסתטיקה הסרת השיער בלייזר. כל הציוד בו אנו משתמשים אינו מצריך התערבות כירורגית והמוצרים והם בין המובילים בעולם.

שאלות נפוצות:

שאלה: אני רוצה לדלל את כמות השיער אבל לא להעלים אותו לגמרי, האם זה אפשרי?

תשובה: דילול שיער אפשרי, אך לא מתאים לכולם. כשתגיע לייעוץ המטפלת תבחן את גוון העור והשערה ותמליץ על כמות הטיפולים המתאימה לך, בהם ניתן לדלל את השיער אך לא להעלימו לגמרי.


שאלה: האם הטיפול כואב?

תשובה: הטיפול לא כואב אבל כמובן שסף כאב הוא אינדיבידואלי, לכן כשתגיע לייעוץ המטפלת תבצע טסט על איזור חלקי כך שתוכל להרגיש איך יהיה הטיפול.


שאלה: כל כמה זמן צריך להגיע לטיפול?

תשובה: בהתחלה יש להגיע לטיפול אחת ל- 6 שבועות ואילו בהמשך (בטיפולים מתקדמים יותר) ההפרש בין הטיפולים יקבע על פי המלצת המטפלת.


שאלה: האם אפשר לעשות טיפולים גם בקיץ?

תשובה: אין בעיה לטפל באזורים שאינם חשופים לשמש. לעומת זאת, באזורים החשופים לשמש מומלץ להימנע מחשיפה שבוע לפני הטיפול ושבוע לאחר הטיפול. בכל מקרה צריך להשתמש בקרם הגנה – חשיפה לא מבוקרת היא חשיפה מסוכנת!

One Response

Leave a reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *