הסרת שיער – מה חשוב שתדעו

הסרת שיער הפכה כיום לחלק בלתי נפרד מחיינו, ויש שיגידו – דרישה אסתטית מכל בני האדם. היום הצורך להיראות טוב הוא חשוב ביותר, גם ברמה החברתית, אך גם ברמה האישית. פחות שיער גוף איננו רק נחשב ליופי, לאסתטיות ולחלקות, אלא משמש גם לרסן בעייתיות של הזעה ושל ריחות לא נעימים. בנוסף, כיום כולם יודעים שהבטיחות של הסרת שיער היא גבוהה ביותר, חסרת תופעות לוואי, והכי חשוב – מתבצעת פעם אחת ומחזיקה מעמד לאורך זמן רב. כל אלה גורמים לאנשים רבים לבדוק לעומק את האפשרות של ביצוע הסרת שיער. לפניכם מספר נקודות חשובות לגבי הסרת שיער שיאפשרו לכם לעבור את התהליך בצורה תקינה.

1. מה אסור לעשות אחרי טיפול הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער לנשים עשויה להיות שונה בהיקפה מאשר הסרת שיער לגבר, וכן לדרוש מספר שונה של מפגשים על מנת להשיג את המטרה הדרושה. יחד עם זאת, לאחר כל מפגש עשויה להופיע אדמומיות ורגישות מקומית – אלו תופעות הלוואי היחידות של הטיפול. במקרים קיצוניים עשויים להופיע זיהומים, אך אלה קורים בעיקר עקב טיפול לא נאות. לצמצום התופעות עד כדי מניעתן, מומלץ לא להיחשף לשמש ישירה, לא להשתמש בתכשירים מבוססי אלכוהול או בחומרים אלרגניים ולמרוח על העור אך ורק תכשירים המתאימים לטיפול בעור רגיש.

דניאלה, 22 מתל אביב, מטופלת שנה באילנית כהן.

טיפולי הסרת שיער בלייזר.

דניאלה מספרת על החוויה במרכז:

מעוניינת גם את?

התקשרו אלינו לטל': 072-3954752 או לחצי כאן, מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם.

2. מתי אפשר להתגלח לאחר הסרת שיער?

הסרת שיער לגבר לא תמיד תאפשר למגר את כל השיער בפעם אחת, ולעיתים נדרשת פעילות גילוח רגילה על מנת לשמור על מראה תקין. ניתן להתגלח לאחר הסרת שיער תוך הקפדה על התנאים שהוצגו כאן – כלומר, לדאוג להשתמש בתכשירים מתאימים ולבצע את הפעולה בעדינות, ככל האפשר. יחד עם זאת, מומלץ להמתין עם הגילוח מספר ימים.

3. האם מותר להשתזף לאחר הסרת שיער בלייזר?

הימנעות מחשיפה לשמש לאחר הסרת שיער בלייזר היא אחת ההמלצות החשובות ביותר. חשיפה לשמש באופן כללי אינה בריאה במיוחד, וכאשר העור נמצא במצב עדין, מקרים של התחממות עשויים להיות מזיקים ביותר. לפיכך, מומלץ להימנע מחשיפה של האזור המטופל לשמש ישירה בפרק הזמן הראשון לאחר ההליך, ולאחר מכן יש לדאוג תמיד למרוח מקדם הגנה, המלצה שתקפה בכל עת – גם אם לא ביצעתם הסרת שיער לנשים או הסרת שיער לגבר.

4. האם השיער עשוי לחזור לצמוח אחרי ההסרה בלייזר?

הרעיון שמאחורי ביצוע הסרת שיער בלייזר לנשים או לגבר היא חימום של שורש השערה בצורה שלמעשה הורסת אותו ומונעת צמיחה מחודשת של השיער. כך, כאשר מדובר בהליך לייזר תקין, מדויק ותוך שליטה מוחלטת בטמפרטורה וברמת החימום – השיער אינו אמור לצמוח שוב. יחד עם זאת, כאשר מדובר באזורים בעלי שעירות גבוהה מאוד וצפיפות שיער משמעותית, עשוי להיווצר מצב שהשיער בכל זאת צומח באזור, אם כי בצורה הרבה יותר דלילה. כדאי מאוד לבחור בקליניקות לייזר ידועות ובעלות שם, בכדי שתמיד יהיה לכם למי לפנות לייעוץ ולסיוע לפני הטיפול, במהלכו ולאחריו.